Novosti  
   
 

Novi Marof, 18.02.2019. 

Na temelju članka 14. Statuta Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof, Upravni odbor Udruge, donio je odluku o sazivanju

Redovne godišnje izborne skupštine

Udruge vinogradara i voćara «PINTA»

 

u petak 01.03.2019. godine u 18 sati
u restoranu «Ključice“ Novi Marof

Za Skupštinu se predlaže slijedeći
Dnevni red:

  • Izbor radnog predsjedništva, verifikacijskog povjerenstva, zapisničara, te dva ovjerovitelja zapisnika,
  1. Donošenje odluke o načinu izbora za tijela Udruge,
  2. Izbor kandidacijsko - izbornog povjerenstva (3 člana),
  3. Izvještaj predsjednika  o radu Udruge u 2018. godini,
  4. Izvještaj blagajnika o financijskom poslovanju Udruge u 2018. godini,
  5. Izvještaj Nadzornog odbora Udruge,
  6. Rasprava po izvještajima,
  7. Davanje razrješenja predsjedniku, dopredsjedniku, Upravnom i Nadzornom odboru,
  8. Predlaganje kandidata za tijela Udruge:
  • Upravni Odbor 13 članova,
  • Predsjednik i dopredsjednik,
  • Nadzorni odbor - 3 člana,
  1. Izbor tijela Udruge,
  2. Donošenje: -a)  odluke o potpisnicima financijske dokumentacije te
  • odluke o imenovanju likvidatora
  1. Donošenje Programa rada i Financijskog plana Udruge za 2019. godinu,
  2. Ostala pitanja i prijedlozi.

Po završetku rada Skupštine, organiziramo prigodno druženje uz večeru i glazbu. Vino ponesite sa sobom.
Napomena: Prije početka rada Skupštine održati će se kraće predavanje na temu „Suzbijanje bolesti i štetnika u vinovoj lozi preparatima Syngenta“. Predavač: Tomislav Vrabec,dipl.ing.agr. iz tvrtke „Syngenta“  koja je i sponzor zakuske.
Molimo članove da iskoriste priliku za uplatu godišnju članarinu za 2019. godinu. Blagajnik će biti na raspolaganju već od 17,00 sati.

V a ž n o:  U cilju demokratičnosti i efikasnosti rada ove Izborne skupštine pozivamo vas da date svoje pismene prijedloge za novo rukovodstvo Udruge. Svoje prijedloge, uz suglasnost predloženog kandidata,  dostavite  najkasnije do 25. 02. na adresu Udruge.

Srdačan pozdrav!                                                                               

              INFORMACIJE O NAREDNIM AKTIVNOSTIMA UDRUGE

1.U četvrtak 21.veljače 2019.g. s početkom u 18,00 sati u restoranu „Ključice“ održati će se predavanje na temu: „Rezidba i prihrana vinograda, novosti za OPG, osiguranje vinograda  i druge teme.....“
Predavači:  Andreja Vukalović – Pofuk i drugi iz Ministarastva poljoprivrede i gosp. Lazar iz „Croatia osiguranja“.

 

2.Predavanje na temu: „Suzbijanje bolesti i štetnika na vinovoj  lozi s naglaskom na pravilnu primjenu i dozaciju pesticida prilikom tretiranja“  Predavač:  Tomislav Vrabec,dipl.ing agr. –predstavnik tvrtke „Syngenta“.
Predavanje će se održati u petak,01. ožujka 2019.g. s početkom u 18 sati – prije održavanja Skupštine Udruge  u restoranu „Ključice“.

3.         19. Izložba vina „VINEA 2019“ Vinica
Uzorci vina ( 3 l ili 4 butelje) mogu se predati u prostorijama općine Vinica i to:                                                                             23.  veljače 2019.g.  subota  14-20 sati  i   24. veljače 2019. nedjelja  10 - 18 sati.
Kotizacija:100,00 kn za svako izloženo vino.
Otvorenje izložbe bit će u subotu 09. ožujka u 12 sati u velikoj dvorani općine Vinica, a Vinski bal sa podjelom diploma odžati će se u subotu 16. ožujka 2019.g. s početkom u 19 sati. Cijena svečane večere s pićem je 100,00 kn.

4. Izlet – „Podravino moja mila“  - Đurđevac – Rasinja
Izlet je organiziran za subotu, 23. ožujka 2019. g. s polaskom u 7,00 sati ispred Kulturnog centra „Ivan Rabuzin“.
Odlazak do Đurđevca –Peski, posjeta Vinariji Matočec –degustacija vina uz zakusku – razgled podruma –odlazak u Stari grad Đurđevac –razgled muzeja Picoka, razgled galerije slika Ivana Lackovića- Croate –kavica. Oko 12 sati polazak za Rasinju – Vinarija Kostanjevec- razgled podruma – razgovor o vinu- ručak . Povratak kuči oko 17 sati.

Cijena kompletnog izleta je 230,00 kn, a obuhvaća : autobus, dvije degustacije vina sa zakuskom,  ulaznica za Muzej „PICOKA“ i Galeriju Ivana Lackovića-Croate, te kompletan  ručak sa pićem.   Članarina za 2019.g. mora biti plaćena.
Rezervacije sa uplatom akontacije od najmanje 100 kn –što prije-kod  blagajnika Kovačić Juraj- mob: 091-2817-628.

5. Interno ocjenjivanje vina – (prije „Zlatne kapljice“)

Održati će se u petak 15. 03. 2019.g. u 18 sati u restoranu „Ključice“. Ocjenjivač: dr.Mirela Osrečak, dipl.ing.    Kotizacija 20,00 kn po vinu ( za ocjenjivača i zakusku).

6.Plaćanje članarine za 2019.g.
Upravni odbor „PINTE“  predlaže da  članarina za 2019. godinu iznosi 150,00 kuna.     
Molim da istu platite prije –od 17,00 sati ili po  završetku skupštine.

Srdačan pozdrav!

 Novi Marof, 12.04.2017.

Izložba vina 14. Zlatna kapljica 2017.“

Tradicionalna 14. Zajednička izložba vina “Zlatna kapljica 2017.” održava  se u subotu, 06. svibnja 2017.g. u restoranu „Zlatne gorice“ na Banjščini, a u organizaciji 7 vinogradarskih udruga s južnog dijela Varaždinske županije i to: „VIV-BER“ iz Beretinca, „TRSEK“ Sv. Ilija, „Sv. MARTIN“ iz Var. Toplica, „MEJAŠI“ iz Ljubešćice,“JALŽABET“ iz Jalžabeta, „PINTA“ iz Novog Marofa, te domaćina ove izložbe  Udruge „Varaždinbreg“ iz Kneginca Gornjeg.
Svečano otvorenje izložbe predviđeno je za 16,00 sati, a slijedi podjela priznanja i nagrada, te kušanje i degustacija svih ocjenjenih uzoraka vina uz ugodno druženje, tombolu i muziku.
Prikupljanje uzoraka je u restoranu „Zlatne gorice“ na Banjščini u subotu 22. travnja i u nedjelju 23. travnja od 14 – 20 sati.

Prikupljanje uzoraka od članova Udruge vinogradara  „PINTA“ Novi Marof bit će u restoranu „Ključice“ u Novom Marofu
 u nedjelju 23. travnja 2017.  od 13,30-16,30 sati.  
Uzorak čine 3 boce po 1 l ili 4 butelje od 0,75 l

Na svakoj boci mora biti etiketa s podacima izlagača – vinogradara i podacima o  vinu ( ime, prezime, adresa, vrsta vina, sorta, suho – polusuho – poluslatko – slatko – izborna berba te godina berbe godina berbe).

Kotizacija po uzorku vina je 100,00 kn, ali za članove  Udruge „PINTA“ kotizacija  je 50,00 kn po uzorku, (bez ograničenja broja uzoraka). Dakle, Udruga po svakom uzorku subvencionira 50,00 kn.
            Radi uspjeha izložbe pozivaju se svi vinari  da se odazovu sa što večim brojem uzoraka.

 

Novi Marof, 13. veljače 2017.g.

Na temelju članka 14. Statuta Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof,  Upravni odbor Udruge donio je odluku o sazivanju

Redovne godišnje izvještajne skupštine
Udruge vinogradara i voćara „PINTA“

            Skupština će se održati u petak 24. veljače 2017. godine u 19 sati  u restoranu „Ključice“ u Novom Marofu.

          Dnevni red:

  1. Izbor radnog predsjedništva, verifikacijskog povjerenstva, zapisničara, te dva ovjerovitelja zapisnika
  2. Izvještaj predsjednika o radu Udruge u 2016. godini
  3. Izvještaj blagajnika o financijskom poslovanju Udruge u 2016. godini
  4. Izvještaj Nadzornog odbora o radu Udruge u 2016. godini
  5. Rasprava po Izvještajima
  6. Donošenje odluke o prihvačanju Izvještaja
  7. Donošenje odluke o visini članarine za 2017. godinu
  8. Donošenje Programa rada i Financijskog plana Udruge za 2017. godinu
  9. Ostala pitanja i prijedlozi

 

Napomena:  Prije Skupštine,  s početkom u 18 sati održati će se predavanje na temu zaštite vinograda preparatima iz proizvodnog programa tvrtke „BAYER  Hrvatska“. Predavač: Stipe Đuzel,dipl.ing.

Nakon završetka Skupštine organizirana je zakuska uz glazbu ( vinski gulaš, pećenje, štrukli), a vi ponesite svoja vina na probu.

Molimo da se pozivu odazovete u što većem broju.

Srdačan pozdrav !

           

INFORMACIJE O NAREDNIM AKTIVNOSTIMA UDRUGE

                                                                                                                          

Poštovani!

 

Dostavljamo Vam najnovije informacije o radu i aktivnostima Udruge.

1.Predavanje na temu: „Zaštita vinograda preparatima tvrtke „BAYER“  Predavač:  Stipe Đuzel,dipl.oec. – „Bayer Hrvatska“
Predavanje će se održati u petak,24. veljače 2017.g. s početkom u 18 sati – prije održavanja Skupštine Udruge  u restoranu „Ključice“.

2. 17. Izložba vina „VINEA 2017“ Vinica
Uzorci vina ( 3 l ili 4 butelje) mogu se predati u prostorijama općine Vinica i to:                              18.  veljače 2017.g.  subota       14 - 18 sati
           19. veljače 2017.g. nedjelja       10 - 18 sati
Otvorenje izložbe bit će u subotu 04. ožujka u 12 sati u velikoj dvorani općine Vinica, a Vinski bal odžati će se u subotu 11. ožujka 2017.g. s početkom u 19 sati. Cijena svečane večere s pićem je 100,00 kn.

3. Izlet – Krško – Dolenjska – Domovina cvička

Izlet je organiziran za subotu, 25. ožujka 2017. g. s polaskom u 7,00 sati ispred Kulturnog centra „Ivan Rabuzin“.
Razgled grada Krško. Posjeta Kleti Krško - Kmečke zadruge Krško osnovane 1928.g. Degustacija vina -4 vina s posebnim naglaskom  na njihovo glavno vino – cviček.  Nakon toga posjetiti čemo „ambasadu cvička“ gdje čemo imati degustaciju cvička i domaćih salama Društva Srce Dolenjske, a slijedi razgled starog grada Otočca.Slijedi posjeta Vinskoj  kleti Colnar na Trškoj gori - razgled vinograda, podruma i degustacija njihovih vina – 5 vina. Nakon toga slijedi  ručak. 
Cijena kompletnog izleta je 200,00 kn, a obuhvaća : autobus, dvije degustacije vina,  degustaciju domaćih salama, te kompletan  ručak.
Članarina za 2017.g. mora biti plaćena.
Rezervacije i uplate –što prije-prima blagajnik Kovačić Juraj- mob: 091-2817-628.
Napomena: Sa sobom ponjeti važeću putovnicu ili osobnu iskaznicu.

  1. Plaćanje članarine za 2017.g.

 

Kao što vam je poznato Upravni odbor „PINTE“ je predložio da se članarina za 2017. godinu povisi na 150,00 kuna, s obzirom na planiranu izgradnju spremišta za smještaj opreme u vlasništvu Udruge u Oštricama. Odluku o visini članarine donijeti će Skupština Udruge ( točka 7. Dnevnog reda).
Nakon donošenja odluke o visini članarine molim da istu platite odmah po završetku skupštine. Blagajnici će obilaziti stolove tako da nema potrebe za dizanjem sa mjesta i gužvom.

Srdačan pozdrav!

 

Poštovani članovi!

Upravni odbor naše Udruge donio je odluke oko održavanja sljedećih manifestacija pa Vas pozivamo da se aktivno uključite u njihovu realizaciju.

 

1. „LOVREČEVO 2016.“ na VRTAROVOM BRIJEGU

O blagdanu Sv. Lovre ili “Lovrečevu” (10.8.) tradicionalno ćemo podići klopoca. Kao nagradu vinogradarima sa Visočke steze i okolnih vinogradarskih položaja za uspješnu organizaciju Vincekovog  2016. godine, Udruga je odlučila da će se klopotec postaviti na:

VRTAROVOM BRIJEGU u subotu, 6. kolovoza 2016. s početkom u 16 sati.

Manifestacija će započeti ceremonijom podizanja klopoca uz blagoslov patera Alojzija Mikića iz Župe sv. Antuna Padovanskog u Novom Marofu, a nakon toga slijedi narodno veselje.
Organizatori ove manifestacije su “domaći” vinogradari s Vrtarovog brijega i Visočke steze, a ostali članovi mogu donijeti svoja vina ili slično te tako pripomoći domaćinima. Udruga će ovu manifestaciju popratiti kupnjom klopoca i sa 1.000 kuna (za gulaš i slično).
Dakle, hrana i piće su besplatni!!! Zabavljat će nas Tamburaški sastav „Dobar zvuk“, a glasno će zapucati kuburaši „Gromovi zagorja“ iz Tuhelja. Na manifestaciji je red kupiti suvenir čaše po cijeni od 20 kn i tako pripomoći organizaciji.

2. Izlet «ZLATNA BARANJA» - subota, 27. kolovoza 2016.

  • Polazak ispred Kulturnog centra „Ivan Rabuzinu 5.00 sati.
  • U 10.00 sati dolazak u Kneževe vinograde, vinskom cestom do Banovog brda i vidikovca, razgled nove vinarije, najmodernije u Europi, te starog Beljskog podruma – najimpozantnijeg ukopanog vinskog podruma-surduka u cijeloj regiji, degustacija vina.
  • Posjet VINARIJI JOSIĆ u Zmajevcu. Ručak, razgled podruma te degustacija vina.   

 

Cijena izleta je 250 kuna, što pokriva: prijevoz, razgled, dvije degustacije vina i ručak (fiš paprikaš ili čobanac, rolana prasetina sa prilogom i kolač te degustacija 3 vina). Prijave za izlet primaju se ODMAH pa do popune autobusa kod blagajnika Juraja Kovačića – mob. 091 281-7628. Naravno, na izlet mogu ići i supruge.

3. Korištenje vodene preše
Kao i do sada kod Davora Šafrana, za članove Udruge pod istim uvjetima kao i prošle godine: 1,50 kn/lit, a za vanjske korisnike 2,00 kn/lit. Minimalna količina mošta je 50 litara.
Koristimo i ovu priliku da prilikom dolaska na ove manifestacije podsjetimo na uplatu članarine za 2016. kod blagajnika Udruge Juraja Kovačića. Oni koji neće platiti članarinu do 31. 8. 2016. brisat će se iz evidencije članstva i ne mogu ići na izlet, koristiti popust kod kupnje robe, koristiti prešu po povlaštenoj cijene, filtere, kotao itd.

S radošću očekujući ponovno druženje, srdačno Vas pozdravlja Vaš   

Predsjednik Udruge
Dragutin Košćak, dipl. oec.

Novi Marof, 3. veljače 2016.

Na temelju članka 14. Statuta Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof, Upravni odbor Udruge donio je odluku o sazivanju

Redovne godišnje izvještajne skupštine

Udruge vinogradara i voćara «PINTA»

  u petak, 19. veljače 2016. godine u 19 sati u restoranu «Ključice» u Novom Marofu

Za Skupštinu se predlaže sljedeći

Dnevni red

  1. Izbor radnog predsjedništva, verifikacijskog povjerenstva, zapisničara, te dva ovjerovitelja zapisnika

  2. Izvještaj predsjednika o radu Udruge u 2015. godini

  3. Izvještaj blagajnika o financijskom poslovanju Udruge u 2015. godini

  4. Izvještaj Nadzornog odbora Udruge

  5. Rasprava po izvještajima

  6. Donošenje odluka o prihvaćanju izvještaja

  7. Donošenje Programa rada i Financijskog plana Udruge za 2016. godinu

  8. Izbor dopredsjednika Udruge

  9. Ostala pitanja i prijedlozi

Molimo da se pozivu odazovete u što većem broju.

Srdačan pozdrav!                                                             

Predsjednik Udruge:
Dragutin Košćak, dipl. oec.

 

Poštovani, dostavljamo vam informacije o predavanjima za članove Pinte.
Petak, 12. veljače u 18 sati u restoranu Ključice
AgroChem MAX​­ predavanje o zaštiti bilja preparatima proizvođača,
predavač: Robert Vučinić, dipl. ing. agr.
Poslije predavanja kratka zakuska, ponesite vino!

Petak, 19. veljače u 18 sati u restoranu Ključice
Syngenta – predavanje o zaštiti bilja preparatima proizvođača, predavač: Josip Kiš, dipl. ing. agr.
Poslije predavanja održat ćemo Skupštinu udruge.

Po završetku rada Skupštine, organiziramo prigodno druženje uz tamburaše i zakusku. Vino ponesite sa sobom.

Molimo članove da prvu ili drugu prigodu iskoriste za uplatu godišnje članarine za 2016. ​godinu. Blagajnik će 19. veljače biti na raspolaganju već od 17.00 sati, pa molimo da dođete ranije i obavite uplatu, kako bi predavanje, te nakon toga Skupština mogli početi na vrijeme. Za zaboravne, to je posljednja prilika za uplatu članarine za 2015. godinu jer će u protivnom, prema odredbama Statuta udruge nakon toga biti biti brisani iz evidencije članstva.
Očekujući što veći odaziv na predavanjima i godišnjoj skupštini, srdačno vas pozdravljam.

 

„Vincekovo 2016.“
Visočka steza

Udruga vinogradara i voćara «PINTA» Novi Marof, uz posebno zalaganje svojih članova sa Visočke steze organizira proslavu blagdana Sv. Vinka tradicionalnim okupljanjem i druženjem članova udruge te svih dobrodošlih građana, na otvorenom,

u subotu 16. siječnja 2016. s početkom u 12 sati,
na Visočkoj stezi

Program počinje u 12 sati svetom misom kod kapelice „Sv. Ivana Krstitelja“ koju će predvoditi pater Vitomir Glavaš. Poslije  mise slijedi blagoslov vinograda i vinogradara te  prigodni obred rezidbe trsa u vinogradu Ivana Bosilja.

Nakon toga slijedi veselica uz dobru glazbu sastava „FIŠKALI“ te jelo i piće (vinski gulaš, grah, kobasice i jeger na ražnju, kuhano i svježe vino )  kojim udruga „Pinta“ tradicionalno časti svoje članove i ostale građane. Nastupiti će i naši gosti - kuburaši „Gromovi Zagorja“ iz Tuhlja.

Udruga je pripremila prigodne suvenir čaše i šalice za kuhano vino sa natpisom „Vincekovo 2016.“-Visočka steza - koje će se prodavati po cijeni od 20,00 kn (čaša sa tobolcem 30,00 kn), a njihovom kupnjom se stiče pravo na besplatnu konzumaciju jela i pića.

Samo u slučaju izuzetno lošeg vremena (snježna vijavica, neprohodni putevi), druženje će se odgoditi za tjedan dana, tj. 23. siječnja, o čemu će eventualna obavijest biti objavljena na radio Marofu.

Pozivamo Vas da nam se pridružite te provedete ugodno poslijepodne, a možete sa sobom ponijeti i svoja mlada vina za degustaciju s ostalim članovima i gostima

Izložba mladih vina u Ludbregu - 29. i 30. siječnja 2016.g.

Uzorci se predaju u subotu 16. i nedjelju 17. siječnja u Hotelu „Crnković“ od 10 – 20 sati u vlastitoj organizaciji. Kotizacija je 100 kuna po uzorku. Otvorenje izložbe sa podjelom priznanja je u petak 29. siječnja 2016.g.

 

Novi Marof, 12.10.2015
Poštovani !

1. Kao što smo obećali započinje izobrazba o sigurnom rukovanju pesticidima za naše članove. Predavanje u trajanju od 15 školskih sati održati će se 24. I 25. listopada (subota i nedjelja) 2015.g. u Kulturnom centru „Ivan Rabuzin“ Novi Marof. U subotu će predavanje započeti u 9 sati i trajati do 15 sati, a u nedjelju započinje u 10 sati i trajati će do 16 sati. Pismeni ispit polagati će se u nedjelju.

U privitku vam dostavljamo i Prijavnicu za tečaj koju molimo da popunite sa svojim osnovnim podacima prema uputstvu. Prijavnica je već djelomično ispunjena (križići), a vi dodajte ono što znate. (npr. u točci 2  križić je na OPG i drugi poljoprivrednici, a vi stavite križić na podkategoriju vinogradarstvo i voćarstvo; u toćci 3. treba popuniti podatke o školi koju ste završili, a točku 4. Radno iskustvo NE TREBA popunjavati.).
 Popunjenu Prijavnicu zajedno sa kopijom svjedodžbe o zadnjoj završenoj školi i kopijom osobne iskaznice s upisanim OIB-om,  te podacima o osnivanju (rješenje) OPG-a – koji ga imaju predajte što prije našem blagajniku Juri Kovačiću u filijali Croatia osiguranja u Novom Marofu- svaki dan od 8-12 sati.

Cijena tečaja, skripte, ispita i iskaznice je 150,00 kn za članove koji prebivaju na području Grada Novog Marofa, a za ostale članove, koji ne prebivaju na području Grada je 220,00 kn.Taj iznos izvolite uplatiti pomoću uplatnice koja vam je u privitku. Oni koji plaćaju 220,00 kn moraju popuniti drugu uplatnicu jer na ovoj već piše 150,00 kn. Na uplatnicu upišite svoje podatke kao i OIB. Uplatnicu,  kao dokaz o plaćanju donesite na početak predavanja.

2. U subotu , 07. studenog 2015.s početkom u 10 sati u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Novog Marofa Udruga će ispred Kulturnog centra organizirati manifestaciju   “MARTINJE V MAROFU 2015.”- tradicionalno krštenje mošta koje će obaviti ceremonijal mešter-biškup Krunoslav Čolo. Bit će glazbe, kotlovine, mošta, kestena i  dobre zabave ! Donesitei vi svoja vina na probu i krštenje!

3. Kao i svake godine Udruga “Pinta” organizira tradicionalni:

Martinjski bal”
u subotu, 07. studenog 2015 .g. u 19 sati
u restoranu “KLJUČICE” U Novom Marofu

Cijena ulaznice sa bogatom večerom (juha, glavno jelo, prilog, salata, štrukli i ponoćno jelo) iznosi 100,00 kuna po osobi. U cijenu ulaznice uključena je i jedna srećka za tombolu. Vino, možete ponijeti sa sobom  dok se ostala naručena pića (kava, mineralna voda, sokovi) plaćaju.  Na bal možete ponijeti i kolače, dapače to se preporuča.

Tijekom druženja zabavljat će nas glazbeni sastav  “Dečki z bregov”. Tijekom večeri upriličiti će se ceremonija krštenja mošta po Križevačkim štatutima...  

Ulaznice se u pretprodaji  mogu isključivo rezervirati :

  • u restoranu Ključice, kod voditelja restorana gosp. Ferde Klopotana, telefon 611-324, mobilni telefon: 091 611-1550.

 

 

Martinjski bal organiziramo prije svega za članove Udruge te njihove supruge ili drugog bližeg člana obitelji. Pravo prvenstva u kupnji ulaznica vrijedi do 31. listopada, a nakon tog datuma karte će se ponuditi i ostalim zainteresiranim građanima. Stoga si pravovremeno kupite ulaznice i rezervirajte mjesto.  Punjenje sale  vrši se redosljedom  prijava, odnosno kupnjom ulaznica.

Rezervacija mjesta  počinje odmah po primitku ove obavijesti.

Tijekom bala organiziramo VELIKU TOMBOLU sa  tradicionalno atraktivnim nagradama koje  osiguravaju naši sponzori, poduzeća i poduzetnici kao i naši članovi.  Srećke  će biti u prodaji  na samom balu po  popularnoj cijeni od 10 kuna.

4. Udruga će sudjelovati na “Prigorskom sejmu” u Brezničkom Humu u nedjelju 15 . studenog 2015.g. s početkom u 9 sati u Sportskoj dvorani Osnovne škole te pod šatorom . Pridružite nam se i vi!

5. Još uvijek nemamo potrebne podatke za evidenciju svih članova, kako to zahtijeva Zakon o udrugama. Stoga onim članovima čije podatke nemamo, u prilogu dostavljamo obrazac koji je potrebno obavezno popuniti te predati blagajniku Pinte, gosp. Kovačiću, zajedno sa prijavnicom za tečaj o pesticidima.

Sa radošču očekujući nova zajednička druženja, pozdravljam Vas s poštovanjem!

 

Košćak Dragutin, dipl. oec.
                                                                                     Predsjednik Udruge

 

Poštovani članovi!

Upravni odbor naše Udruge donio je odluke oko održavanja niže navedenih manifestacija pa Vas pozivamo da se aktivno uključite u njihovu realizaciju.

1. Postava klopoca na KOTARIMA - u subotu 08. kolovoza 2015. g.

O blagdanu Sv. Lovre ili “Lovrečevu”, tradicionalno ćemo podići  klopoca. Kao nagrada vinogradarima na Kotarima za uspješnu organizaciju Vincekovog  2015. godine, Udruga je odlučila da će se klopotec postaviti:
na KOTARIMA  - kod kapelice ( gdje je održano „Vincekovo“),
u subotu 08. kolovoza 2015. g. s početkom u 16 sati.
Manifestacija će započeti sv. misom koju će voditi velečasni Mario Rukelj, župnik župe Oštrice.
Organizatori ove manifestacije su domaći vinogradari iz Oštrica predvođeni Mariom i Davorom , a ostali članovi mogu donijeti svoja vina ili slično i tako pripomoći domaćinima. Udruga će ovu manifestaciju popratiti sa kupnjom klopoca i 1 000,00 kuna (za grah i slično).
Dakle, hrana i piće je besplatno, a organizatori su se pobrinuli  za dobru glazbu!
Na  manifestaciji je red  kupiti  čaše s grbom naše Udruge po cijeni od 20,00 kn.
.
2. Izlet « CESTICA KRIŽOVLJANSKA - HALOZE»,  subota, 22. kolovoza 2015. g.
Polazak ispred Kulturnog centra „Ivan Rabuzin“ u 8,00 sati.

  • U  9,00 sati dolazak u Radovec, razgled Crkve. Posjeta Vinotočju „ŽUPANIĆ“ iz V. Lovrečana, razgled podruma i degustacija vina.

  • Posjeta Turist.  vinogradarskom gospodarstvu „PUNGRAČIČ“. Drenovec pri Zavrču – Slovenija.  Ručak, razgled podruma, te degustacija vina. 

  • U popodnevnim satima posjetiti ćemo Vinogradarstvo – Vinski hram „KOTOLENKO“  Dubrava Breg, gdje ćemo imati priliku degustirati izvrsna vina te vinarije.

Cijena izleta je 150,00 kuna što uključuje tri degustacije vina i ručak, dok je prijevoz sponzoriran od strane vlč. Zorislava Šafrana. Prijave za izlet primaju se do srijede 19. kolovoza  kod blagajnika gosp. Juraja Kovačića, mob. 091-281-7628. Naravno da na izlet mogu ići i supruge. U Sloveniji je platežno sredstvo euro. Za prelazak granice dovoljna je važeća osobna iskaznica.

3. Korištenje vodene preše - kao i do sada kod Davora Šafrana i za članove Udruge pod istim uvjetima kao i prošle godine: 1,50 kn/lit, a za vanjske korisnike 2,00 kn/lit. Minimalna količina mošta je 50 lit.
Koristimo i ovu priliku da podsjetimo sve one koji do sada nisu izvršili uplatu članarine za 2015 g. (a ima takvih!) da to odmah učine  prilikom dolaska na ove manifestacije, kod blagajnika Udruge, gosp. Juraja Kovačića. Oni koji neće platiti članarinu do 31.8.2015. brisati će se iz evidencije članstva, neće moći ići na izlet, neće moći koristiti popust kod kupnje robe, koristiti prešu, filtere, kotao itd.
S radošću očekujući ponovno druženje, srdačno Vas pozdravlja Vaš,  

  
Predsjednik Udruge
Dragutin Košćak, dipl. oec.

 

Održana Izborna skupština Udruge „Pinta“ Novi Marof

U petak, 20.02. 2015.g. (u restoranu „Romantika“ u Možđencu) održana je Izvještajno-izborna Skupština Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ iz Novog Marofa jedna od najbrojnijih i najaktivnijih udruga vinogradara u Varaždinskoj županiji, a koja je protekle godine svečano obilježila 15 godina svojeg uspješnog rada i djelovanja..
U Izvještaju o radu Udruge u protekloj 2014. godini, predsjednik Dragutin Košćak pobrojio je brojne aktivnosti koje je provodila Udruga, a od kojih ističemo organizaciju 5 stručno-edukacijskih predavanja o zaštiti vinograda i voćaka, 2 stručna izleta i to po međimurskom vinogorju i u Burgenlandu (Gradišću)  u Austriji, a posebno je istaknuo uspješnu organizaciju 11. Izložbe vina „Zlatna kapljica 2014.“, koja je održana u Novom Marofu. Udruga značajnu pažnju poklanja njegovanju i obilježavanju tradicionalnih vinogradarskih blagdana kao što su: Vincekovo - druženje na otvorenom, Lovrečevo – postava klopotca, Martinje sa tradicionalnim krštenjem mošta i „Martinjskim balom“ i dr. Povodom tih blagdana organiziraju se druženja, kako vinogradara tako i brojnih građana, tako da su te manifestacije postale pravi turistički proizvod Novog Marofa. Udruga „PINTA“ aktivno je uključena u organizaciju svih društvenih događanja i manifestacija u Gradu kao što su „Fašnik v Marofu“ te Dani Grada sa svojom manifestacijom „Marofski vinogradari svome gradu“.
U protekloj godini Udruga je od Grada dobila na korištenje prostoriju za rad u „Staroj školi“ koju je uredila i opremila tako da smo riješili problem smještaja dokumentacije, arhive i sitne opreme i inventara.
Udruga je razmotrila i usvojila novi Statut Udruge i time uskladila svoje poslovanje sa odredbama novog Zakona o zadrugama.
Nakon prihvaćanja svih izvješća i davanja razrješenja dosadašnjim tijelima Udruge proveden je postupak izbora novih tijela Udruge: predsjednika, dopredsjednika, Upravnog odbora i Nadzornog odbora i to tajnim glasovanjem između više kandidata.  
Za predsjednika su predloženi Dragutin Košćak, dipl.oec i Ivica Šantek, dipl.ing.agr. Nakon provedenog tajnog glasovanja za predsjednika je ponovno izabran Dragutin Košćak sa 73 glasa, a dok je Ivica Šantek dobio 36 glasa i tako je izabran za dopredsjednika. Od 16 predloženih kandidata u Upravni odbor izabrano je njih 13, te 3 člana Nadzornog odbora.
Donesen je i Program rada i Financijski plan Udruge u 2015. godini.

Na temelju članka 13. Zakona o udrugama (″Narodne novine″ broj 74/14), i čl. 15 statuta Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof, Skupština Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ , na sjednici održanoj dana  20.veljače 2015. godine, donijela je

S T A T U T
UDRUGE VINOGRADARA I VOĆARA „ PINTA“ NOVI MAROF

I OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Statutom reguliraju se odredbe o nazivu, sjedištu, o zastupanju, izgledu pečata udruge, području djelovanja skladno ciljevima, djelatnostima kojima se ostvaruju ciljevi, načinu osiguranja javnosti djelovanja udruge, uvjetima i načinu učlanjivanja i prestanku članstva, pravima i obvezama i odgovornosti te stegovnoj odgovornosti članova i načinu, vođenja popisa članova, tijelima udruge, njihovu sastavu i načinu sazivanja sjednica, izboru, opozivu, ovlastima, načinu odlučivanja i trajanju mandata te načinu   sazivanja Skupštine u slučaju isteka mandata, izboru i opozivu likvidatora udruge, prestanku postojanja udruge, imovini, načinu stjecanja i raspolaganja imovinom, postupku s imovinom u slučaju prestanka udruge, načinu rješavanja sporova i sukoba interesa unutar udruge, te drugim pitanjima od značaja za udrugu

Članak 2.
Naziv udruge je: Udruga vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof.
Skraćeni naziv udruge je: „PINTA“ Novi Marof.
Sjedište udruge je u Novom Marofu,  Zagorska 31.
Udrugu zastupa Predsjednik i Dopredsjednik.
Skupština može ovlastiti i druge osobe za zastupanje udruge.
Članak 3.
Udruga je registrirana pri nadležnom Uredu državne uprave.
Udruga je neprofitna pravna osoba.
Članak 4.
Udruga ima pečat.
Pečat je okruglog oblika promjera 30 milimetara. Na rubnom dijelu  pečata ispisano je: Udruga vinogradara i voćara Novi Marof, a u sredini pečata nalazi se crtež grozda i jabuke iznad kojih je upisan naziv udruge: PINTA.
II CILJEVI I DJELATNOSTI UDRUGE

Članak 5.
Udruga je osnovana u cilju promicanja, razvitka i unapređenja vinogradarstva, voćarstva i podrumarstva. Sukladno ciljevima udruga surađuje sa znanstvenim ustanovama te istaknutim pojedincima iz oblasti vinogradarstva i voćarstva, zaštite bilja, tehnolozima, vinarima, vočarima te poljoprivrednom savjetodavnom službom.
Članak 6.
Djelatnosti udruge kojima se ostvaruju ciljevi su:

  • Unapređenje i razvoj vinogradarstva, voćarstva i podrumarstva prema suvremenim metodama i tehnologijama
  • Organiziranje stručnih predavanja s područja sadnje i uzgoja vinove loze i voćaka, zaštite istih od biljnih bolesti, te upoznavanje s novim tehnologijama u podrumarstvu i proizvodnji vina u cilju stručne edukacije svojih članova
  • Organiziranje predavanja ili tečajeva za stjecanje novih znanja ili stručnih zvanja kao npr.: vinogradar, podrumar, vočar i sl.
  • Organizacija stručnih izleta u cilju upoznavanja i usvajanja novih saznanja i praktičnih iskustava istaknutih vinogradara i podrumara
  • Pružanje savjetodavne pomoći ili zajednička  nabavka sadnog materijala, sredstava za zaštitu bilja, gnojiva te potrebne opreme za obradu ili zaštitu vinograda ili vočnjaka
  • Nabava zajedničke opreme potrebne u podrumarstvu kao što su: muljače, preše, pumpe za pretok, filteri, punilice, etiketirke, kotlovi, tankovi i slično
  • Organizaciju i poticanje  sudjelovanja članova na izložbama i degustacijama vina u cilju podizanja kvalitete vina
  • Poticanje suradnje sa susjednim i drugim udrugama vinogradara i voćara u cilju razmjene iskustva i primjene novih saznanja i metoda u vinogradarstvu i voćarstvu
  • Nabavu stručne literature s temama o vinogradarstvu, voćarstvu, podrumarstvu i sl.
  • Upoznavanje članova udruge sa zakonskim i drugim propisima vezanim na djelatnost vinogradarstva i voćarstva, zaštite i sl.
  • Razvijanje društvenog i poslovnog morala svojih članova
  • Njegovanje tradicijskih običaja i bladana vinogradara kao što su: Vincekovo, Martinje i dr.
  • Suradnja sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i izvan nje.

 

Članak 7.
Rad udruge je javan. Javnost rada Udruge ostvaruje na načine utvrđene ovim Statutom, posebno:

  • pravodobnim izvješćivanjem članstva o radu Udruge i značajnim događajima, pisanim izvješćima, na posebnim skupovima ili na drugi prikladan način,
  • javnim priopćavanjem putem radia.

Svi članovi udruge imaj pravo sudjelovati u radu udruge, sukladno odredbama statuta i zakona, te pravo uvida u rad tijela i odluke koje njena tijela donose.

Sjednice tijela udruge su javne osim u izuzetnim slučajevima radi zaštite interesa maloljetnih članova i kada je to radi posebne zaštite maloljetnika propisano zakonom i drugim propisima.
III ČLANSTVO U UDRUZI
Članak 8.
Članom Udruge može postati svaka fizička i pravna osoba, sukladno zakonu i statutu.

Pravna osoba svoje članstvo u udruzi ostvaruje putem ovlaštenog predstavnika

Članom udruge mogu postati i osobe mlađe od 14 godina za koje pisanu izjavu o učlanjivanju u udrugu daje zakonski zastupnik ili skrbnik, dok za osobe s navršenih 14 godina zakonski zastupnik ili skrbnik daje pisanu suglasnost.

Članak 9.
Članom Udruge se postaje upisom u popis članova.
Popis članova vodi se elektronički ili na drugi prikladan način i obvezno sadrži slijedeće podatke: o osobnom imenu (nazivu), OIB-u, datumu rođenja, datumu pristupanja udruzi, datumu prestanka članstva u udruzi, te druge podatke.
Popis članova vodi tajnik Udruge uvijek je dostupan na uvid svim članovima i nadležnim tijelima na njihov zahtjev.
Članovi Udruge dužni su plaćati godišnju članarinu. Visinu članarine određuje Skupština.
Članak 10.
Prava i obveze članova su:

  • plaćanje članarine,
  • bavljenje aktivnostima Udruge,
  • sudjelovanje u upravljanju poslovima Udruge,
  • čuvanje i podizanje ugleda Udruge,
  • čuvanje materijalnih dobara i izvršenje preuzetih obveza.

Članak 11.
Članstvo u udruzi prestaje:

  • dragovoljnim istupom
  • neplaćanjem članarine
  • isključenjem

Član se briše iz Registra članova bez posebne odluke ukoliko do kraja godine ne plati članarinu za tekuću godinu.
Odluka o isključenju člana iz Udruge donosi Upravni odbor. Isključeni član ima pravo u roku od petnaest dana, računajući od dana dostave odluke, podnijeti žalbu Skupštini Udruge.
Skupština je dužna riješiti žalbu u roku 30 dana računajući od dana dostave žalbe. Odluka Skupštine Udruge o isključenju je konačna.

IV TIJELA UDRUGE
Članak 12.
Tijela udruge su:

  • Skupština,
  • Upravni odbor
  • Nadzorni odbor
  • Predsjednik
  • Likvidator

 

 

SKUPŠTINA
Članak 13.
Skupština je najviše tijelo upravljanja Udrugom. Skupštinu sačinjavaju svi poslovno sposobni članovi udruge. Predstavnika pravne osobe članice udruge imenuje osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe.
Članak 14.
Skupština može biti redovita, izborna i izvanredna. Skupština redovito zasjeda jednom u tijeku godine, dok se izborna sjednica Skupštine održava svake četvrte godine.
Sjednice skupštine saziva Predsjednik Udruge na vlastitu inicijativu.
U odluci o sazivanju Skupštine Predsjednik utvrđuje dnevni red sjednice, te dan i mjesto održavanja sjednice.
Predsjednik je dužan sazvati sjednicu Skupštine kada to zatraži najmanje 1/3 članova Udruge.
U svom zahtjevu za sazivanje Skupštine predlagatelji su obavezni predložiti dnevni red sjednice.
Ako predsjednik ne sazove sjednicu Skupštine u roku od 15 dana od dana dostave zahtjeva iz stavka 5. ovoga članka, sazvati će je predlagatelj (odluka treba sadržavati prijedlog dnevnog reda, te mjesto i dan održavanja sjednice).
U slučaju isteka mandata tijelima Skupštinu saziva zadnja osoba za zastupanje upisana u registar udruga  ili 1/3 članova udruge, koji su upisani u popis članova prije isteka mandata tijelima udruge.
Članak 15.
Skupštini predsjedava Predsjednik Udruge. U odsutnosti Predsjednika, Skupštinom će predsjedavati Dopredsjednik, a u slučaju i njegove odsutnosti Skupština će na početku sjednice javnim glasovanjem odrediti osobu koja će predsjedavati sjednicom.
O radu sjednice vodi se zapisnik, kojeg potpisuje zapisničar i dva ovjerovitelja i koji se trajno čuva u arhivi Udruge.
Članak 16.
Skupština odlučuje pravovaljano ako je nazočna natpolovična većina svih članova Skupštine, a odluke donosi većinom glasova nazočnih članova, ako Statutom nije određena posebna većina. Skupština u pravilu odlučuje javnim glasovanjem osim ako o nekim pitanjima večinom glasova ne odluči da će se izjasniti tajnim glasovanjem.
Članak 17.
Skupština udruge:

  • Utvrđuje politiku rada udruge
  • usvaja statut udruge i njegove izmjene i dopune,
  • bira i razrješava predsjednika i dopredsjednika Udruge te osobe ovlaštene za zastupanje
  • bira i razrješava Upravni i Nadzorni odbor te druga tijela udruge
  • bira i razrješava likvidatora udruge
  • odlučuje o udruživanju u saveze, zajednice, mreže i druge oblike povezivanja udruga
  • usvaja izvješće o radu i godišnje financijsko izvješće za proteklu kalendarsku godinu
  • usvaja plan rada i financijski plan za slijedeću kalendarsku godinu
  • odlučuje o promjeni ciljeva i djelatnosti, gospodarskoj djelatnosti, prestanku rada i raspodjeli preostale imovine udruge

-odlučuje i o drugim pitanjima za koje statutom nije utvrđena nadležnost drugih
tijela udruge.

UPRAVNI ODBOR

Članak 18

Upravni odbor sastoji se od 13 članova koje bira i opoziva Skupština. Predsjednik udruge je po svojoj funkciji i predsjednik Upravnog odbora.
Članovi Upravnog odbora biraju se na  mandat od četiri godine i po isteku mandata mogu ponovno biti birani.

Predsjednik i članovi Upravnog odbora mogu biti razriješeni dužnosti i prije isteka mandata ako:
- postupaju suprotno odlukama Skupštine,
- podnesu ostavku,
- naruše ugled udruge,
U slučaju da se broj članova Upravnog odbora smanji za više od 1/3 članova tada se saziva izvanredna izborna Skupština na kojoj se bira potreban broj novih članova Upravnog odbora.

U slučaju prestanka dužnosti Predsjednika ili njegove odsutnosti ili bolesti, do izbora novog zamjenjuje ga Dopredsjednik.
Članak 19.

Upravni odbor obavlja slijedeće zadaće:

  • priprema nacrte akata Skupštine-Poslovnik o  radu Skupštine i druge akte
  • priprema materijale za Skupštinu i izvršava njene odluke
  • predlaže Skupštini plan rada i financijski plan za narednu godinu
  • podnosi izvješće o svom radu Skupštini
  • upravlja imovinom Udruge
  • bira tajnika,  blagajnika te ekonoma iz redova članova Udruge
  • organizira i sprovodi aktivnosti predviđene programom rada za tekuću godinu
  • prima nove članove Udruge i predlaže Skupštini imenovanje počasnih članova,
  • odlučuje o isključenju iz članstva,
  • odlučuje o promjeni adrese sjedišta Udruga,
  • obavlja druge poslove sukladno zakonu i Statutu .

 

Upravni odbor radi na sjednicama koje se  održavaju najmanje jednom u tri mjeseca.
Upravni odbor donosi odluke natpolovičnom većinom svojih članova.

NADZORNI ODBOR
Članak 20.

Nadzorni odbor sastoji se od predsjednika i dva člana koje bira Skupština.
Članovi Nadzornog odbora ne mogu biti ujedno i članovi drugih tijela Udruge.
Nadzorni odbor radi na sjednicama koje saziva njegov predsjednik, prema potrebi, a odluke donosi većinom glasova.
Mandat članova Nadzornog odbora traje četiri godine te mogu biti izabrani za još jedan mandat.

Članu Nadzornog odbora mandat može prestati i prije vremena na koje je izabran, ako bude razrješen od strane Skupštine, te u drugim slučajevima i na način propisan odredbom članka  18. Statuta.

Članak  21.
Nadzorni odbor obavlja slijedeće poslove:

  • nadzire zakonitost u financijskom poslovanju udruge,
  • nadzire izvršavanje zakonskih, ugovornih i drugih obveza,
  • prati i analizira ostvarenje financijskog plana Udruge,
  • nadzire provođenje određenih odluka koje mu se dostavljaju na uvid,
  • nadzire provođenje odluka svih izvršnih tijela Udruge.

Sva tijela udruge dužna su omogućiti Nadzornom odboru uvid u sve spise, te mu dati potrebne obavijesti o svojem radu.
O obavljenom nadzoru Nadzorni odbor jednom godišnje podnosi pismeno izvješće Upravnom odboru, te na redovnom zasjedanju Skupštine Udruge.

PREDSJEDNIK
Članak 22.

Predsjednik Udruge ujedno je i predsjednik Upravnog odbora. Predsjednik zastupa Udrugu u odnosu na druge fizičke i pravne osobe.
- priprema i saziva sjednice Upravnog odbora
- saziva sjednice Skupštine
- odgovara za zakonitost rada udruge
- vodi poslove udruge sukladno odlukama Skupštine i Upravnog odbora
- podnosi Skupštini godišnja izvješća o radu Udruge i Upravnog odbora
- podnosi Skupštini godišnje financijsko izvješće o radu Udruge
- sklapa ugovore i poduzima druge pravne radnje u ime i za  račun udruge
- potpisuje akte koji proizlaze iz odluka i stavova Upravnog odbora i Skupštine
- dostavlja zapisnik s redovne skupštine nadležnom uredu koji vodi registar udruga,
- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i aktima udruge.

Članak 23.
Za svoj rad Predsjednik je odgovoran Skupštini Udruge.
Predsjednik podnosi Skupštini Udruge godišnje izvješće o svom radu.
Predsjednik Udruge ima pravo na nadoknadu osobnih materijalnih troškova nastalih prilikom obavljanja njegove dužnosti, trošak korištenja osobnog automobila za poslove Udruge, telefona, interneta i sl.Odluku o tim troškovima donosi Upravni odbor.

U slučaju odsutnosti ili spriječenosti, Predsjednika u svim poslovima zamjenjuje Dopredsjednik. Mandat dopredsjednika traje četiri godine.
TAJNIK
Članak 24.
Tajnika Udruge bira i imenuje Upravni odbor na mandat od četiri godine za obavljanje stručno-administrativnih poslova u Udruzi. Tajnik Udruge vodi popis članova Udruge, priprema materijale za sjednice Upravnog odbora i Skupštinu Udruge, te vodi zapisnike na sjednicama Upravnog odbora i Skupštine.
Tajnik Udruge ima pravo na nadoknadu osobnih materijalnih troškova nastalih prilikom obavljanja njegove dužnosti, trošak korištenja osobnog automobila za poslove Udruge, telefona, interneta i sl.
Odluku o tim troškovima donosi Upravni odbor.
LIKVIDATOR
Članak 25.
Likvidatora udruge bira i razrješava  Skupština.
Likvidator može biti osoba koja je član udruge.
Likvidator ima pravo na naknadu troškova za svoj rad iz sredstava udruge u visini koju određuje Skupština nakon njegova imenovanja.
Likvidator udruge zastupa udrugu u postupku likvidacije te se otvaranjem likvidacijskog postupka upisuje u registar udruga kao osoba ovlaštena za zastupanje do okončanja i brisanja udruge iz registra udruga
U postupku likvidacije likvidator je dužan:

  • utvrditi stanje na poslovnom računu udruge
  • utvrditi knjigovodstveno stanje dugovanja i potraživanja
  • utvrditi ostalu imovinu udruge te pribaviti iz službene evidencije Ministarstva financije – Porezne uprave  potvrdu o nepostojanju duga s osnove javnih davanja
  • u slučaju dugovanja, dužan je objaviti poziv vjerovnicima da prijave svoje tražbine prema udruzi
  • u slučaju potraživanja dužan je pozvati dužnike na plaćanje dugova te raspodijeliti preostalu imovinu sukladno odredbi članka 53. Zakona o udrugama

Nakon raspodjele preostale imovine, likvidator je dužan u roku od 8 dana od okončanja likvidacijskog postupka podnijeti nadležnom uredu državne uprave završni račun i izvješće o provedenom likvidacijskom postupku.
U slučaju da likvidator utvrdi da imovina udruge nije dovoljna za namirenje obveza, dužan je u roku osam dana o tome obavijestiti nadležni sud radi pokretanja stečajnog postupka.
Članak 26.
Za rad u pojedinim područjima djelovanja Udruge Skupština, Upravni odbor ili Predsjednik mogu osnovati stalne i povremene komisije ili druga radna tijela.
Odlukom o osnivanju komisije ili radnih tijela utvrđuje se njihov sastav, zadaća, vrijeme za koje se osnivaju i odgovornost za obavljanje poslova.

 

Članak 27.
Udruga se može udružiti u savez, zajednicu, mrežu, koordinaciju ili drugi oblik udruživanje neovisno o području svog djelovanje.
Udruga se može učlaniti u međunarodne udruge i organizacije.
Udruga može imati svoje ustrojstvene oblike podružnice, ogranci,  klubovi i sl. Međusobna prava i obveze ustrojstvenih oblika uređuju se statutom.
Ustrojstveni oblici mogu imati svojstvo pravne osobe, na temelju odluke Skupštine udruge.

V IMOVINA I NAČIN STJECANJA IMOVINE

Članak 28.

Imovinu Udruge čine:

  • novčana sredstva uplatom članarina, dobrovoljni prilozi i darovi,
  • novčana sredstva  koja udruga stekne obavljanjem djelatnosti kojima se ostvaruju ciljevi, obavljanjem djelatnosti, financiranjem programa i projekata udruge iz državnog proračuna i proračuna jedinice lokalne i područne(regionalne) samouprave te fondova iz inozemstva.
  • pokretne stvari i nekretnine,
  • druga imovinska prava.

Udruga može raspolagati svojom imovinom samo za ostvarivanje ciljeva i obavljanje djelatnosti određenih statutom, u skladu sa zakonom.

 

V FINANCIJSKO POSLOVANJE UDRUGE

Članak 29.

Udruga je dužna voditi poslovne knjige  i sastavljati financijska izvješća prema propisima kojima se uređuje način financijskog poslovanja i vođenja računovodstva neprofitnih organizacija.

VI ODGOVORNOST ZA OBVEZE I ŠTETU

Članak 30.
Za svoje obveze udruga odgovara svojom cjelokupnom imovinom.
Članovi udruge i članovi njezinih tijela ne odgovaraju za obveze udruge.
Nad udrugom se može provesti stečaj, sukladno zakonu.
Udruga i osobe ovlaštene za zastupanje udruge za štetu učinjenu u udruzi ili udruge prema trećim osobama odgovaraju sukladno općim propisima za štetu.

VII NADZOR
Članak 31.

Članovi udruge sami nadziru rad udruge.
Ako član udruge smatra da je Udruga povrijedila statut ili drugi opći akt Udruge, ovlaštena je na to upozoriti Nadzorni odbor udruge, te zahtijevati da se nepravilnosti uklone.
Ako se upozorenje ne razmotri u roku od 30 dana od dana dostavljenog pisanog zahtjeva i po zahtjevu ne postupi i nepravilnosti ne otklone u daljnjem roku od 30 dana, član može podnijeti tužbu općinskom sudu nadležnom prema sjedištu udruge .

 

VIII. RJEŠAVANJE SPOROVA I SUKOBA INTERESA UNUTAR UDRUGE

Članak 32.

Spor/sukob interesa u udruzi postoji ukoliko se radi o pravima i interesima članova udruge o kojima članovi mogu slobodno raspravljati, a koji utječu na rad udruge u cjelini odnosno ako se ona odnosi na pitanja od zajedničkog interesa za članove.
Za rješavanje spora/ sukoba interesa, Skupština imenuje arbitražno vijeće između članova udruge. Sastav, mandat, način odlučivanja vijeća uređuje se pravilnikom koji  donosi Skupština. Arbitražno vijeće u svom radu na odgovarajući način primjenjuje odredbe Zakona o mirenju.
Odluka arbitražnog vijeća je konačna. Ukoliko spor/ sukob interesa nastane oko pitanja o kojima se podnosi zahtjev za upis promjena u registar udruga o čemu odlučuje nadležni ured, nezadovoljni član najprije se obraća udruzi da riješi spor/sukob interesa. Po konačnosti odluke arbitražnog vijeća, udruga podnosi nadležnom uredu zahtjev za upis promjena u registar udruga zajedno s odlukom arbitražnog vijeća.

IX. PRESTANAK POSTOJANJA UDRUGE

 

Članak 33.

Udruga prestaje postojati odlukom Skupštine ili u drugim slučajevima predviđenim zakonom. U slučaju prestanka postojanja udruge imovina će pripasti udruzi ili ustanovi koja ima iste ili slične ciljeve, sukladno odluci Skupštine.

Udruga nema pravo imovinu udruge dijeliti svojim osnivačima, članovima udruge, osobama ovlaštenima za zastupanje, zaposlenima ili s njima povezanim osobama.

 

X  PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 34.

Statut Udruge kao i njegove izmjene i dopune donosi Skupština većinom glasova ukupnog broja članova Skupštine Udruge nakon provedene rasprave.
Tumačenje odredaba ovog Statuta daje upravni odbor Udruge.
Tumačenje drugih akata Udruge daje Predsjednik Udruge.

            Članak 35.

Ovaj statut stupa na snagu danom donošenja. Stupanjem na snagu ovog Statuta prestaje važiti dosadašnji Statut Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof od 12.03.1999.g. te njegove izmjene od 20.veljače 2004.g.

U Novom Marofu, 20.veljača 2o15.g.                                Predsjednik Udruge:
Dragutin Košćak,dipl.oec.

 

Na temelju članka 13. Statuta Udruge vinogradara i voćara „PINTA“ Novi Marof, Upravni odbor Udruge, na svojoj sjednici održanoj 03.02. 2015. g. donio je odluku o sazivanju

Redovne godišnje izborne skupštine

Udruge vinogradara i voćara «PINTA»

 

u petak 20.02.2015. godine u 18 sati u restoranu «Romantika» u Možđencu

Za Skupštinu se predlaže slijedeći
Dnevni red:

  • Izbor radnog predsjedništva, verifikacijskog povjerenstva, zapisničara, te dva ovjerovitelja zapisnika,

  1. Donošenje odluke o načinu izbora za tijela Udruge,

  2. Izbor kandidacijsko- izbornog povjerenstva (3 člana),

  3. Predlaganje kandidata za tijela Udruge:

  • Upravni Odbor 13 članova,

  • Predsjednik,

  • Dopredsjednik,

  • Nadzorni odbor - 3 člana,

  1. Izvještaj predsjednika Udruge o radu u 2014. godini,

  2. Izvještaj blagajnika o financijskom poslovanju Udruge u 2014. godini,

  3. Izvještaj Nadzornog odbora Udruge,

  4. Rasprava po izvještajima,

  5. Davanje razrješenja predsjedniku, dopredsjedniku, Upravnom i Nadzornom odboru,

  6. Rasprava i donošenje odluke o donošenju novog  Statuta Udruge

  7. Izbor tijela Udruge,

  8. Donošenje: -a)  odluke o potpisnicima financijske dokumentacije te

  • odluke o imenovanju likvidatora

  1. Donošenje Programa rada i Financijskog plana Udruge za 2015. godinu,

  2. Ostala pitanja i prijedlozi.

Za vrijeme brojenja glasačkih listića održati će se stručno predavanje: Zaštita vinograda preparatima „Bayer-a“, predavač: Stipe Đuzel dipl. ing. agr, te predavanje o primjeni Yara gnojiva, predavač Ivica Šantek dipl. ing. agr.
Po završetku rada Skupštine, organiziramo prigodno druženje uz tamburaše i zakusku.
Vino ponesite sa sobom.
Molimo članove da obavezno popune poslani UPITNIK sa svim navedenim podacima, jer nas za neke nove podatke obvezuje novi Zakon o udrugama (datum rođenja, OIB). Ako ne znate datum učlanjenja, ostavite prazno.
Također molimo članove da iskoriste priliku za uplatu godišnje članarine za 2015. godinu. Blagajnik će biti na raspolaganju već od 17,00 sati, pa molimo da dođete ranije i uplatite članarinu, kako bi Skupština mogla početi na vrijeme. Za zaboravne, to je posljednja prilika da uplate članarinu za 2014. godinu jer će u slučaju neplaćanja, prema Statutu, nakon toga biti brisani iz evidencije članstva.

Srdačan pozdrav!                                                                               
Predsjedni Udruge:
Košćak Dragutin dipl. oec.

 

Vincekovo 2015.Kotari

  • Udruga vinogradara i voćara «PINTA» Novi Marof, uz posebno zalaganje svojih članova iz Oštrica, organizira proslavu blagdana Sv. Vinka tradicionalnim okupljanjem i druženjem članova udruge te svih dobrodošlih građana, na otvorenom, u subotu 17. siječnja 2015. s početkom u 12 sati, u Oštricama – Kotari, kod kapelice.

  • Program počinje u 12 sati sv. misom i blagoslovom vinograda, a nastavlja se prigodnim obredom i veselicom uz dobru glazbu te jelo i piće (vino, kuhano vino, gulaš, slanina i jeger na ražnju)  kojim udruga „Pinta“ tradicionalno časti svoje članove i ostale građane. Nastupiti će i naši gosti kuburaši –„Gromovi Zagorja“ iz Tuhlja.

  • Samo u slučaju izuzetno lošeg vremena (snježna vijavica, neprohodni putevi), druženje će se odgoditi za tjedan dana, o čemu će eventualna obavijest biti objavljena na radio Marofu.

  • Pozivamo Vas da nam se pridružite te provedete ugodno poslijepodne, a možete sa sobom ponijeti i svoja mlada vina za degustaciju ostalim članovima i gostima.

Izložba mladih vina u Ludbregu - 23. i 24. siječnja 2015.g.

  • Uzorci se predaju u subotu 10. i nedjelju 11. siječnja u Hotelu „Crnković“ od 10 – 20 sati. Kotizacija je 100 kuna po uzorku.

Stručno predavanje: Zaštita vinograda, - „Syngenta“

  • U petak 23. siječnja 2015. god. u restoranu „Ključice“ s početkom u 18 sati stručnjaci iz „Syngente“ održati će stručno predavanje o zaštiti vinograda najnovijim preparatima iz njihovog proizvodnog programa. Nakon predavanja slijedi zakuska.

Molimo za odaziv!

S poštovanjem,
Predsjednik Udruge:
Košćak Dragutin dipl. oec.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 
Novosti

Etikete za vino


Rezultati 27. izložbe mladih vina u Ludbregu